بیمارستان سینا اراک

نصب و راه اندازی درب‌های اتوماتیک بیمارستان سینا اراک

پروشات‌دُر درب‌ های اتوماتیک بیمارستان خصوصی سینا اراک را تکمیل و راه اندازی می‌نماید.

این بیمارستان که در ابتدا قرارداد درب‌های اتوماتیک ساختمانی و دربهای اتوماتیک بیمارستانی خود را با نمایندگی یک شرکت فرانسوی در ایران عقد نموده بود، به علت عدم انجام تعهدات فروشنده اقدام به فسخ قرارداد و عقد قراردادی جدید با شرکت پروشات‌دُر در زمینه کارشناسی، فروش، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و بیمارستانی عقد نمود.

طی این قرارداد پروشات‌دُر تا کنون درب‌های بخش‌های زیر را تولید و نصب نموده است و به مرور سایر بخش ‌های بیمارستان سینا به درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای و بیمارستانی پروشات‌دُر تجهیز خواهند شد.

درب‌های اتوماتیک ورودی بونکر
درب های اتوماتیک  کلینیک سرطان شماره۱
درب های اتوماتیک  کلینیک سرطان شماره۲
درب های اتوماتیک  ورودی پرتو درمانی
طبقه ۴  درب های اتوماتیک ورودی جنوبی
طبقه۴ درب های اتوماتیک ورودی شمالی
درب‌های اتوماتیک آنژیو گرافی


در حال حاضر بیمارستان سینا با در اختیار داشتن ۱۶۰ تخت ثابت و ۱۶۰ تخت فعال به عنوان یک بیمارستان درجه یک تخصصی و فوق تخصصی ، در ردیف یکی از بزرگترین مراکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی در سطح کشور فعالیت می کند. این بیمارستان با اهداف ارتقاء سطح مراقبتهای تخصصی و فوق تخصصی و خدمات درمانی و جدیدترین دستگاهها و مدرنترین امکانات، در کل کشور با کیفیت بالا و مراقبتهای ویژه درمانی در محیطی استاندارد و آرام برابر با بهترین بیمارستان های بین المللی، برای ارتقای کیفی سطح سلامت جامعه با تدوین استانداردهای بیمارستانی و ارائه بهترین الگوهای ممکن ،تاسیس گردید.

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.