پنل نمایشگر وضعیت درب اتوماتیک شیشه‌ای پروشات‌دُر

پنل نمایشگر درب‌های اتوماتیک پروشات‌دُر به چه درد میخوره؟

پنل نمایشگر نصب شده بر روی کاور درب‌های اتوماتیک پروشات‌دُر به چه درد میخوره؟ در این مطلب کوتاه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت:

۱⃣اولین کاربرد پنل نمایشگر ( led indicator) نمایش وضعیت فعلی درب می باشد. که با توجه به آیکون مربوط قابل تشخیص می‌باشد .

۲⃣دومین کاربرد این پنل نمایش خطا ( ERROR ) به وجود آمده برای درب اتوماتیک شما میباشد. به عنوان مثال در صورتی که چراغ دوم و سوم درب روشن شده باشند نمایانگر خطای شماره ۵ (۲+۳=۵) ( خطای قفل ) میباشد.

? شاید بارها برای شما پیش اومده که مشتری باهاتون تماس گرفته و اعلام کرده که درب خرابه و عمل نمیکنه و شما به محل رفته و متوجه شدین برق ساختمون قطعه یا مشتری به اشتباه دکمه یک سو تردد رو فعال کرده! به همین راحتی یک روز کاری شما و مشتری درگیر عدم تشخیص علت عمل نکردن درب بودین و زمان ارزشمند رو از دست دادین .
✅اگر اون درب مجهز به پنل نماشگر وضعیت درب و کد خطا میبود به راحتی از طریق تلفن شما میتونستید مشکل رو برطرف کرده و نیاز به اعزام نیرو به محل نبود.
?در پروشات موردی داشتیم که پنل نمایشگر کد خطای اختلال و افت ولتاژ برق شهری( کد خطای۸) رو نشون میداد علاوه بر توضیح موضوع به مشتری گفتیم سایر وسایل برقی محل رو نیز از برق جدا کنه و همین موضوع باعث جلوگیری از آسیب دیدن سایر تجهیزات برقی مشتری ما شد و رضایت مضاعف مشتری رو به همراه داشت . جالب هست بدونید اون مشتری هنوز مشتری ماست و درب‌های ساختمان های جدید خود و سایر دوستانش رو به پروشات میسپاره?

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.