پارامترهای تاثیر گذار در انتخاب درب اتوماتیک شیشه‌ای (قسمت اول)

درب اتوماتیک شیشه‌ای پیتزا سارا پروشات‌دُر

انتخاب درب اتوماتیک متناسب با نیاز هر ساختمان همواره یکی از دغدغه‌های مالکین ساختمان‌ها و مسئولین خرید و تدارکات ارگان‌های دولتی و خصوصی می‌باشد. کارشناسان فروش و واحد طراحی شرکت پروشات‌دُر همواره پس از شنیدن دقیق نیازهای مشتری و بررسی تیزبینانه محل اقدام به پیشنهاد فنی خود همراه با نقشه‌های مرتبط می‌نمایند ولی دانستن اطلاعات بنیادی و پایه کمک بسیاری در انتخاب درب اتوماتیک شیشه‌ای متناسب را در اختیار خریداران گرامی خواهد گذاشت. در این مقاله قصد داریم شما را با پارامترهای اصلی تأثیرگذار در انتخاب درب اتوماتیک شیشه‌ای آشنا نماییم.

پارامترهای ارزیابی درب‌های اتوماتیک بر اساس نوع کاربرد آن‌ها و فضایی که مورداستفاده قرار می‌گیرند تغییر می‌یابد اما تعدادی از این پارامترها به صورت عمومی می‌بایست موردتوجه خریداران گرامی قرار گیرد:

  • پایداری :

یکی از مهم‌ترین پارامترها پایداری است . این پارامتر به دلیل غیرقابل سنجش بودن آن در زمان خرید ، آیتمی پنهان در خرید است . برای سنجیدن این پارامتر یکی از مرسوم‌ترین راه‌ها رجوع به سابقه کالا در بازار می‌باشد . ولی برخی شرکت‌های تولیدکننده با ارائه مراحل تست‌های مشخص می‌توانند ارزیابی صحیحی از این پارامتر به مشتریان خود ارائه نماید .

  • سرعت :

سرعت حرکت لنگه‌های درب پارامتر مهمی است که برخلاف نامش که بیانگر میزان مسافت در واحد زمان است ، به عواملی چون پایداری حرکت ، وزن و  عمر مفید قطعات مرتبط است. این پارامتر در صورتی که بالای ۱.۲ متر بر ثانیه باشد باعث افزایش خدمات پس از فروش و آسیب‌رسانی به قطعات و حتی مصرف‌کنندگان می‌گردد و همچنین در صورتی که پایین‌تر از ۰.۷ متر بر ثانیه باشد باعث برخورد افراد با درب می‌شود و این  نشانگر عدم وجود موتور و مدار کنترل باکیفیت بر روی درب می‌باشد . علاوه بر این وجود رابطه مستقیم این پارامتر با وزن لنگه‌ها مشخص می‌نماید که  قابلیت انعطاف به‌کارگیری درب برای محیط‌هایی با مشخصات فیزیکی متفاوت تا چه اندازه می‌تواند باشد .

  • وزن قابل‌حمل :

این پارامتر تابعی از وزن لنگه‌ها و سرعت و نوع موادی است که برای ساخت لنگه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد ، است . که هرچقدر وزن افزایش یابد سرعت کاسته خواهد شد . بنابراین برای ارزیابی آن بایستی کلیه پارامترهای نامبرده را با یکدیگر ارزیابی نمود .

  • محدودیت تردد:

محدودیت در میزان تردد نیز یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌باشد. انتخاب درب اتوماتیک بدون محدود در میزان تردد برای اماکن پرتردد و شلوغ معیار مهمی است که در زمان خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای می‌بایست مورد توجه قرار گیرد. درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای شرکت پروشات‌دُر به دلیل استفاده از موتور دانکر ساخت کشور آلمان تماما بدون محدودیت در میزان تردد به مشتریان گرامی ارایه می‌گردند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.