۸دلیل برای استفاده از درب اتوماتیک در محل کسب وکار شما

با توجه به هزینه نسبتاً گران خرید درب اتوماتیک شیشه‌ای، یکی از سؤالات و دغدغه‌های مالکین در زمان تأسیس و تجهیز دفاتر یا فروشگاه‌های تجاری، انتخاب درب اتوماتیک یا درب دستی برای ورودی یا خروجی  می‌باشد . در این مقاله به بیان فواید استفاده از درب اتوماتیک شیشه‌ای برای اماکن تجاری خواهیم پرداخت .

۱) راحتی در ورود و خروج :

بهره‌گیری از درب اتوماتیک شیشه‌ای راحتی دوچندانی در رفت‌وآمد برای مشتریان و صاحبان کسب کار فراهم می‌نماید.

دو فروشگاه مواد غذایی که در جوار یکدیگر واقع گردیده‌اند که یکی از آن‌ها مجهز به درب اتوماتیک شیشه‌ای و دیگری دارای درب دستی می‌باشد را تصور نمایید، مشتریان به‌منظور ورود و خروج در فروشگاهی که درب آن به‌صورت دستی باز و بسته می‌گردد مجبورند سبد خرید خود را به زمین گذاشته و از طریق دستگیره درب را باز و بسته نمایند یا در بهترین حالت مالک فروشگاه می‌بایست یک نفر نیروی انسانی را به‌منظور باز و بسته نمودن درب برای مشتریان به‌کارگیری نماید! قطعاً در شرایط برابر مشتریان فروشگاهی که مجهز به درب اتوماتیک می‌باشد را برای ورود انتخاب خواهند نمود .

۲) ذخیره انرژی( صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی):

دلایل-خرید-درب-اتوماتیک-صرفه-جویی-در-انرژی

با نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای، ورودی  فروشگاه شما صرفاً درزمانی که فردی قصد ورود و خروج داشته باشد باز گردیده و در مدت‌زمان اندکی( قابل تنظیم) بسته خواهد شد. این موضوع باعث جلوگیری از تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی خواهد گردید که  موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی مورداستفاده به‌منظور سرمایش و گرمایش محیط داخلی می‌گردد این امر با توجه به  افزایش قیمت حامل‌های انرژی تأثیر فراوانی در کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب کار شما خواهد داشت.

۳) صرفه‌جویی در فضا:

هزینه خرید و یا اجاره فضای تجاری در مراکز شهرها قسمت بزرگی از سرمایه اولیه موردنیاز راه‌اندازی هر کسب‌وکار جدید را به خود اختصاص می‌دهد. ازاین‌رو استفاده از ماکزیمم فضای در دسترس، میزان بهره‌وری کسب‌وکار شمارا بهبود خواهد بخشید، با استفاده از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به اختصاص قسمتی از مکان کسب‌وکار شما برای باز و بسته شدن درب‌های دستی نخواهد بود و این منطقه را می‌توانید به فضای مفید و قابل‌استفاده فروشگاه تبدیل نمایید .

۴) زیبایی و پرستیژ :

یکی از برترین ویژگی‌های درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای ظرافت، ایجاد زیبایی و پرستیژ برای معماری اماکن تجاری می‌باشد. این درب‌ها باقابلیت نصب در هر نقطه‌ای با اشکال متفاوت (تخت، منحنی، مثلثی، گرد ) و امکان شخصی‌سازی‌هایی نظیر انتخاب پوشش نهایی ازجمله رنگ و پوشش استیل یا آنادایز، نوع رنگ و شیشه …  جهت برقراری یکپارچگی و تناسب با محیط پیرامون به بهبود طراحی معماری محیط کسب‌وکار شما کمک بسزایی خواهد نمود و این امر در برندینگ و ایجاد ذهنیت مثبت و ماندگار در ذهن مشتریانتان تأثیر بسزایی خواهد داشت .

۵) امنیت:

با استفاده از آخرین تکنولوژی و استانداردهای درب اتوماتیک امنیت مشتریان ( با بهره‌گیری از حسگر های ایمنی) و فروشگاه شما ( تجهیزات امنیتی و ضد سرقت) در بالاترین سطح تأمین خواهد گردید . همچنین سایر تجهیزات و ماژول‌های امنیتی مثل سیستم‌های مدیریت یکپارچه ساختمان، اطفاء حریق، دزدگیر  و…. به سیستم درب اتوماتیک شما قابل اضافه شدن می‌باشد .

۶) بهداشت:دلایل-خرید-درب-اتوماتیک-بهداشت

دستگیره‌ها یکی از آلوده‌ترین وسایلی است که در طول روز با آن‌ها سرکار داریم. افزایش به‌کارگیری درب‌های اتوماتیک در جوامع امروزی تماس با این عوامل انتقال باکتری و میکروب‌ها را به حداقل رسانده و این امر موجب تمایل مشتریان به خرید از فروشگاه‌های مجهز به درب اتوماتیک نموده است .

.

.

.

.

۷) کنترل تردد :

شما به‌عنوان مالک یک کسب‌وکار دردلایل-خرید-درب-اتوماتیک-اکسس-کارت مواقعی نیازمند کنترل بر تردد افراد و مشتریان خود خواهید بود به‌عنوان مثال بانک‌ها در فاصله زمانی ساعت ۱۳ الی ۱۳.۳۰ درب اتوماتیک خود را در حالت یکسو تردد قرار می‌دهند تا مشتری جدیدی وارد بانک نشود و مشتریان داخل بانک امکان خروج از شعبه را داشته باشند یا صرافی‌ها فروشگاه‌های مجهز به vending machine  ورود  افراد را از طریق کارت عابر بانک و یا کارت اعتباری ممکن می‌سازند .

.

.

.

۸) خوشامدگویی به مشتریان :دلایل خرید درب اتوماتیک خوشامدگویی به مشتریان

در دنیای امروز کسب‌وکار، توجه به مشتریان و نیاز آن‌ها یکی از ضروری‌ترین اصول حرفه‌ای بازاریابی می‌باشد . احترام به مراجعین و توجه  به ایمنی، راحتی، امنیت و بهداشت آن‌ها تأثیر بسزایی در ایجاد ذهنیت مثبت آنان نسبت به کسب و  کار خواهد داشت.

.

.

با استفاده از درب اتوماتیک به مشتریان و مراجعین خود خوشامدگویی نمایید .

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای بهترین راه‌حل برای اماکن تجاری می‌باشند، تنها نکته باقی‌مانده انتخاب صحیح مدل مناسب و شرکت سازنده آن درب خواهد بود .

در مقاله‌های بعدی در خصوص روش انتخاب بهترین مدل برای موقعیت‌های مختلف خواهیم پرداخت .

 

برچسب ها: بدون برچسب

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.